מירב רפופורט מעצבת פנים

מירב רפופורט, 48, נשואה ואם לשני מתבגרים. מתגוררת בכפר ויתקין.

עיסוק: אני מעצבת פנים, כבר למעלה מ -20 שנים, עם גיחות קצרות לתחומים נוספים של עיצוב, כמו עיצוב מוצר (פיתחתי ליין מוצרי עיצוב לחדרי ילדים), עיצוב אירועי קונספט ועוד. במסגרת עבודתי אני מלווה משפחות החל מפגישות ייעוץ נקודתיות ועד לתכנון ועיצוב מלא לבית. כמו כן אני עוסקת גם בהום סטייג'ינג (home staging) – השבחה והכנה הנכס לקראת מכירה.

עצמאות, העצמה בית משפחה :אני מאמינה שאצל כל הנשים יש קצת מן הוונדרוומן גיבורת על שמסוגלות לנהל בית ומשפחה במקביל לניהול קריירה. בתוך העשייה היומיומית, אני מקפידה לפרגן לעצמי חופשות, כמובן שלרוב משפחתיות אבל בהחלט גם זוגיות ואפילו עם חברות.

תובנות שבאו עם הגיל? שנים רבות דגלתי בפרפקציוניזם לעשות הכל בצורה מושלמת ועד הסוף, לכאורה זו תכונה חיובית אבל עם השנים הבנתי שזוהי גם תכונה שמעכבת ולעיתים מסרסת ומפריעה להתקדם הלאה. אני מאמינה שאם בא לך לעשות משהו, תעשי, אל תחכי שיהיה מושלם, שכל התנאים יתקיימו לפני, תתחילי ותשתפרי תוך כדי תנועה.

עם הגיל השלמתי עם העובדה שלא הכל חייב להיות מושלם, אין חיים מושלמים יש רגעים מושלמים ועבורם אני חיה.

התמודדות עם קשיים: בין אם זהו משבר בעבודה ובין אם אישי, דבר ראשון אני עוצרת נושמת, לוקחת אוויר. זה מאפשר לי לבחון את המצב קצת מרחוק ובצורה אובייקטיבית ונקייה, וכך אט אט מתחברים להם חלקי הפאזל והפתרון נגלה מתוכם, אולי זה קלישאתי אבל מבחינתי כל משבר הוא הזדמנות ללמוד, להתפתח ולצמוח.

אופנה וקניות? כמי שבאה מעולם העיצוב, עולם האופנה אינו זר לי. היום אני מקפידה לדייק את הקניות שלי, שיהיו שימושית (לא מתפתה יותר),רוכשת פחות אבל מדוייק דברים שארגיש בהם נוח ושיהיו כמובן לטעמי.

מדוע רכשת נעליים של AMRIA? הנעליים של A עונות על הצרכים שלי, הן מדויקות לי, מעודכנות והכי חשוב נוחות ומשמשות אותי לימי עבודה ארוכים הכרוכים ביציאה לשטח עם לקוחות ולפגישות עבודה.

 

×