עופרה אמונה מחנכת ורכזת במשרד החינוך

ענייני נשים, לפני הקלעים
במסע שלי כבעלת המותג  AMRIA לצד ההתפתחות האישית כבעלת עסק עצמאי, אני אוהבת לפגוש את הלקוחות, להכיר אותן קצת יותר, עבורי זה הבונוס האמתי בעשיה המקצועית, כל לקוחה היא עולם ומלואו, אישה עם סיפור. בפינה החדשה "ענייני נשים, לפני הקלעים" אני אפנה זרקור כל פעם ללקוחה אחרת שתספר על עצמה.
היום אני מארחת את עופרה אמונה.
 
שמי עופרה אמונה בת 49 נשואה ואם לשלושה ילדים, 23, 21, 15 מתגוררת בקיבוץ דביר.
 
עבודה
 
בהשכלתי אני מורה למתמטיקה, בעלת תאר ראשון בהוראה ותואר שני בניהול מערכות חינוך. במשך 26 שנים עבדתי כמורה למתמטיקה, תחילה בבית ספר יסודי ולאחר מכן בבית ספר תיכון. בשנים האחרונות, לצד עבודתי כמורה התחלתי לעבוד בהדרכה במשרד החינוך. בשנה האחרונה אני מדריכה ומרכזת את תחום כניסה להוראה במחוז דרום, ומרכזת את תחום ההדרכה במחוז דרום.
 
 
עצמאות, העצמה בית משפחה
 
שנים ארוכות, המשפחה והילדים היו עבורי במקום הראשון. ויתרתי על התקדמות מקצועית, על מנת להיות בבית עם ילדיי. בעלי היה במשך רוב השנים איש צבא קבע ומתוקף תפקידו כמעט ולא נכח בבית. אני סבורה, שלפחות אחד ההורים צריך להיות נוכח, ובחלוקה ביננו זו הייתי אני. יחד עם זאת, לא ויתרתי על לימודים והשכלה, למדתי כאמור לתואר שני, למדתי לימודי עיצוב פנים, והשתתפתי בקורסים שונים.
כיום כשהילדים גדלו ואני פנויה יותר, אני מרשה לעצמי להשקיע יותר בעבודה ולהנות מזמן פנוי.
 
תובנות שבאו עם הגיל?
 
לטעמי חשוב מאוד שאשה תשים עצמה במקום הראשון ותדע להשקיע בעצמה ולא רק בכל הנוגע לאופנה אלה גם בתרבות, לימודי העשרה ופנאי. בסוף זה חוזר גם לילדים וגם למשפחה. ברגע שהיא מרגישה טוב עם עצמה, כולם מרוויחים. דבר נוסף שלטעמי חשוב הוא להשקיע בזוגיות. בסופו של יום הילדים עוזבים את הבית, וחייבים לנהל זוגיות טובה.
ואולי התובנה הכי חשובה, והכי בנאלית, לקחת את החיים בקלות, להגיד תודה על מה שיש.
 
התמודדות עם קשיים
 
אני מאוד החלטית. ברוב המקרים יודעת מה טוב עבורי ואינני מתמהמהת בקבלת החלטות. אני מאמינה שאם דלת אחת נסגרת תמיד אחרת תפתח. אם משהו לא מצליח זה בגלל שמשהו אחר טוב יותר מחכה מעבר לפינה. באופן כללי מודה על הטוב!
 
 
אופנה וקניות?
 
אני מאוד אוהבת אופנה. זה עבורי, דבר כיפי ומשחרר. במיוחד כשזה מלווה בבילוי משותף עם חברה או עם הבת הגדולה שלי. אני פחות אוהבת לפשפש במכירות של "סוף עונה" ומעדיפה להשקיע בבגד איכותי שיחזיק מעמד לאורך זמן. אני מדייקת את הקניות שלי ויש לי חנויות ספציפיות שאני קונה בהן שוב ושוב.
 
יש מעצבים ישראלים שאני עוקבת אחריהם וקונה מהם. לטעמי ברוב המקרים נכון יותר להשקיע בעיצוב ישראלי ובוודאי ממעצבים שמיצרים בארץ, זה אומנם יותר יקר, אך איכותי וייחודי. גם כשאני נוסעת לחו"ל אחפש את העיצוב המקומי, ואמנע מרכישה בחנויות המוניות.
 
מדוע רכשת נעליים של AMRIA?
 
אני חושבת שהעיצוב הקלאסי מאוד יפה ומתאים לסגנון שלי. מאוד אוהבת את הצורה, הקו והנוחות. התחלתי ברכישת זוג אחד, ושנוכחתי שהם נוחות (עוד כשעבדתי בבית הספר ועמדתי שעות רבות על הרגליים), רכשתי זוגות נוספות.
 
 
 
 
 
 
×