ורד כרמל מעצבת אופנה

שמי ורד גרבלסקי בת 47 נשואה לחנן, תעשיין, מזה 20 שנים, אמא של עומר, אורי ומיקה, מתגוררת ביהוד.
 עבודה
 אני בעלת תואר ראשון בכלכלה וסוציולוגיה ותואר שני במנהל עסקים. בראשית דרכי עבדתי בתחום ההייטק ולאחר מכן הצטרפתי לעסק המשפחתי. במשך שנים ארוכות הייתי אחראית על הפיתוח העסקי של החברה. דרכי הייתה למעשה סלולה מראש. מגיל צעיר היה ברור שאשתלב בחברה המשפחתית, אולם תמיד לווה אותי החלום לעסוק באומנות.
 בגיל 41 החלטתי לעזוב את המסלול הבטוח ולעסוק במה שאני באמת אוהבת, ופניתי ללימודי עיצוב. לפני כארבע שנים ייסדתי מותג לבגדי נשים.
 הקולקציה הראשונה נקראה סיפורה של חולצה לבנה. זו האהבה גדולה שלי. בכל קולקציה תמיד תהייה חולצה לבנה.
אני מעצבת לנשים חזקות, מובילות דעה, עצמאיות שאהבות ללבוש בגדים עם אמירה. סגנון העצוב נקי, מינימליסטי ומתאפיין בגזרות אשר מחמיאות לגוף הנשי ומשלבות בין עוצמה נשית, רכות ואינטליגנציה.
עצמאות, העצמה בית משפחה
כשעושים מה שאוהבים, ונתמכים בסביבה אוהבת ומכילה כמו משפחה
וחברות, דברים מסתדרים, גם אם בקצב שלהם.
תובנות שבאו עם הגיל?
עם השנים למדתי לא להתפשר ולהיות מדויקת ולאבחן את הדברים בזמן. כך התוצאה הסופית במיטבה, גם בפן המקצועי וגם בפן הפרטי.
תובנה חשובה שלי מהעצמאות היא למצוא לעצמך את מעגל הכוח שלך, גם אם המשמעות היא וויתור על אינדיבידואליסטיות. לא לפחד לחלוק ולשתף.
התמודדות עם קשיים
כאשר יצאתי לעצמאות ידעתי שאתקל בהמון קשיים ואעשה טעויות. הבטחתי לעצמי שלא אחזור על אותה טעות פעמיים. שאלמד מכל טעות ומכל מי שאפגוש בדרך ויוכל להעניק לי ערך מוסף.
בפועל, כאשר אני נתקלת בקושי אני מעבדת אותו, לומדת את הבעיה ומוצאת פתרון.
אופנה וקניות?
 אני כמובן אוהבת מאוד אופנה. אני אוהבת את הפן היצירתי. מעדיפה אופנה איטית המבוססת על רעיון עיצובי, שיש מחשבה מאחורי דגם. ובעיקר אוהבת דגמים על זמניים. אני כמובן לובשת בגדים שאני מעצבת, ומשלבת עם פריטים שאין אצלי בקולקציה. מקפידה לרכוש מעצבים ישראליים.
מדוע רכשת נעליים של AMRIA?
 ראשית, העיצוב מתחבר לפריטים שאני מעצבת. נעליים יפות, איכותיות כאלו שלא רואים בכל מקום וכמובן נוחות. והכי חשוב עיצוב וייצור כחול לבן.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
×